Home../...Frequently Asked Questions

Frequently Asked Questions

▶  Wanneer ontvang ik mijn pakketje?
Op het moment dat we uw bestelling ontvangen, wordt deze tussen de
3 - 5 werkdagen klaar gemaakt voor verzending.

Zodra deze op de post is, ontvangt u een tracking code.
Gemiddeld leveren wij af tussen de 5 - 10 werkdagen.
▶  Wat zijn de betaal mogelijkheden?
U kunt veilig betalen met PayPal, Bankcontact, Visa of MasterCard.
▶  Ik heb een probleem met mijn bestelling wat nu?
Stuur ons een korte beschrijving van u probleem met een foto.
Vervolgens gaan we samen op zoek naar een oplossing.
▶  Kan ik mijn pakketje retourneren?
Dit kan zeker! U bent niet tevreden of stelde een probleem vast bij het ontvangen van uw aankoop? 
Contacteer ons dan binnen de 14 dagen na ontvangst van uw pakket.
▶  Het artikel is uitverkocht, komt het terug?
In het geval van de Collections is elk stuk uniek. De Collections kunnen uitzonderlijk wel aangevuld worden met gelijkende modelletjes, maar ze zullen nooit exact hetzelfde zijn. Bij de mini's of basic's komen regelmatig dezelfde modelletjes terug. De glazuren kunnen variëren.
▶  Het studje is los gekomen, wat nu?
Dit is geen enkel probleem. Het studje kan terug vastgelijmd worden met secondelijm. Moest het niet lukken, neem gerust contact op en we zoeken samen een oplossing.
▶  Het hanger ringetje is misvormt wat nu?
Deze kunt u afzonderlijk bijbestellen.
▶  Wanneer is het volgende marktje waar SJOON staat?
Alle informatie over onze marktjes worden op dit moment hoofdzakelijk gedeeld op onze instagram- of facebookpagina.

Talk about your brand

Use this text to share information about your brand with your customers. Describe a product, share announcements, or welcome customers to your store.

Heeft u nog vragen? Contacteer ons!

Heeft u een vraag, twijfel of opmerking?
Laat het ons weten!
Powered by AZEXO Shopify page builder
Pre-loader